reklama

Biela nádhera

Dnes ráno (vlastne už včera) som sa zobudila do krásneho zasneženého dňa. Len čo som na dome dvere zavrela, nestihla som sa ani spamätať a bola som na zemi. Zviezla som sa dolu kopcom po snehu. Hneď mi bolo veselšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Nasledujúca cesta do práce stála za to, bola ozaj krásna. Stromy pokryté bielou trblietavou inovaťou vystupovali z noci. Tma, ticho a obdivuhodný kľud, ktorý sálal z čerstvého bieleho, snehom posiateho rána ma za krátku chvíľku naplnil nezvyčajným pokojom. V práci bolo dosť busy, ale ochotný kolega Donald (nemôžem si pomôcť, ale pri jeho mene si vždy spomeniem na starého známeho rozprávkového mcduck-a plávajúceho v kope peňazí) mi ako obyčajne odhodlane pomáhal, ba čo viac, dnes mi aj čaj spravil. Človeka také niečo vždy poteší na duši. Ďakujem Donald, máš to u mňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
mcduck
mcduck 

Počas dňa sa nám Perinbabka činila, snežila a snežila. Možno práve aj jej zásluhou, boli dnešní zákazníci (väčšinou obutí v pestrofarebných gumákoch) trošku iní, akoby vymenení. A pravdu povediac, ani sa im nečudujem, podobné počasie až tak často nevidia. Už ako vstúpili do obchodu sa usmievali, boli zhovorčivejší a veselší. Hm, taký nečakaný úsmev od cudzieho ...ako to len človeku dobre padne. A opäť bol deň krajší.

Keď mi padla, vybrala som sa domov skratkou cez lesík, a musím uznať, bol to výborný nápad. Veď posúdte sami.

Chodník
Chodník 

Neodhrnuté chodníky mi neprekážali.

Les
Les 
stlpiky
stlpiky 

Tunajšia rieka denne mení svoju tvár. Niekedy je pokojná a číra, inokedy zas bujná, tmavá a nebezpečná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Rieka
Rieka 
Rieka1
Rieka1 
Rieka2
Rieka2 
rieka3
rieka3 

Za touto drevenou ohradou sa v lete zvyknú pásť tri biele kone. Myslím, že biela farba (aspoň podľa mňa) je pre koňa dosť nezvyčajná. Moja malá 5 ročná neter by bola teraz isto proti tomu, veď ten jednorožec (ktorého tak miluje) predsa len biely je.

Rieka4
Rieka4 

Stretla som nejedného psíka.

Psík
Psík 
Pani so psom
Pani so psom 

Spoločnosť mi spravili aj deti, ktoré sa veľkolepo bláznili na snehu. Priznám sa úprimne, mala som sto chutí pridať sa k nim.

Deti
Deti 

Biely pokoj obklopoval aj hospic- zariadenie pre chorých a bezvládnych.

Hospic
Hospic 

Možno mi neuveríte, ale videla som aj schody do neba.

Schody
Schody 

Tiež mohutný strom z ktorého vyžaruje akási zázračná sila.

Strom
Strom 
Lavička
Lavička 

No a na záver, už blízko pri dome, akoby mi príroda chcela poďakovať, že som dala prednosť jej, že som si ju vybrala, naskytol sa mi nádherný úkaz. Podobné farby na oblohe milujem, vždy keď sa mi naskytne príležitosť, neviem sa tým smerom vynadívať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obloha
Obloha 

Môj dnešný deň stál za to. Vďaka človeku, prírode a tiež Bohu, ktorého som zo všetkého navôkol cítila, môžem dnes večer s príjemným pocitom zložiť ruky a poďakovať. Kiežby bolo takých spokojných dní pre nás všetkých viac.

Michaela Meinhartova

Michaela Meinhartova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...ak vieš dúfať, dokážeš aj lietať Zoznam autorových rubrík:  Tak toto môžem : )Keď...Obľúbené receptyTaké malé zázrakySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu