reklama

Šalát Gyros

Jedna moja priateľka mi len tak medzi rečou spomenula, že ked už nevie čo by od radosti navarila (kedže hladných krkov je u nich doma neúrekom) spraví tento šalát.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

A kedže dobrý tip treba zužitkovať, dlho som neváhala a pri najbližšej vhodnej príležitosti som ho spravila. Ked som ho pripravovala, musím podotknúť, vyzeralo to ako poriadna gebuzina, ale môžete mi veriť, nielen ja som si nakoniec všetky prsty oblízala.
Pochválili ho všetci a som si istá, že ktokoľvek z vás si ho urobí bude jeho chuťou iba nadšený.

Takže tu je recept.

POTREBNÉ PRÍSADY:

2 väčšie kuracie prsia, 2 PL oleja, 1 čajová lyžička korenia GYROS, 1 väčšia cibuľa, 4-6 sterilizovaných uhoriek, 1 konzerva sterilizovanej kukurice, 1 mala majonéza, 1 kyslá smotana (príp. biely jogurt), 2 -4 strúčiky prelisovaného cesnaku, kečup, čínska kapusta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

POSTUP PRÍPRAVY:

Šalát odporúčam urobiť do šalátovej misky z číreho skla. Pekne tak vyniknú jednotlivé vrstvy. Podávame vychladený (vytiahnutý z chladničky) s chlebom alebo tmavým pečivom.

Ideme na to.

Kuracie prsia narežeme na drobné kocky, dáme do misky, pridáme 2PL oleja a 1čajovú lyžičku korenia GYROS. Premiešame a necháme chvíľu postáť. Za ten čas si, môžeme nakrájať iné suroviny. Potom mäso dáme na panvicu a restujeme cca 7-10 minút. Odstavíme z ohňa a necháme vychladnúť.

Kuracie mäso
Kuracie mäso 

Majonézu, smotanu a prelisovaný cesnak spolu dobre vymiešame.

Majonéza
Majonéza 

Začíname vrstviť. Na spodok misy uložíme mäso. Ak máte trošku z výpeku kľudne ho pridajte s mäsom do misy. Na mäso uložíme rovnomerne nadrobno nakrájanú cibuľu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Vrstvenie
Vrstvenie 

Na cibuľu natrieme polovicu majonézovej masy, na to navrstvíme na drobné kocky nakrájané sterilizované uhorky a dalšia vrstva je kečup.

Kečup
Kečup 

Kečup prikryjeme sterilizovanou kukuricou.

Kukurica
Kukurica 

Kukuricu prikryjeme druhou polovicou majonézovej masy.

Majonéza
Majonéza 

Vrstvenie ukončíme čínskou kapustou natrhanou na drobné kúsky. Ozdobíme a odložíme do chladničky.

Výsledok
Výsledok 

Tak a tu je náš hotový výtvor.

Na záver mi ostáva už len popriať vám dobrú chuť : )

Michaela Meinhartova

Michaela Meinhartova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...ak vieš dúfať, dokážeš aj lietať Zoznam autorových rubrík:  Tak toto môžem : )Keď...Obľúbené receptyTaké malé zázrakySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu